Tuesday, November 26, 2013

vintage el boyaması dressuar

Tuesday, November 26, 2013


Yeni eve taşınınca holümün çok boş olduğunu hissedip bir dressuarın yakışacağını düşündüm vee alışverişe çiktim ama bu dressuarın desensiz sade lake boyalı olanını 700 tl den aşagı bulamadım internette biraz araştırmayla ham halını 98 tl ye aldım bıraz da kargo odeyınce  bana daha uyguna geldı duze beyaza boyadıgım dressuarı halıdada olan turquaz rengıyle stencil çalısması bırazda tamamlama yaptım stenciller artebelladan ben onları da eklıycem ıstersenız cıktısını alıp karbon kagıdıyla yada parşömen kagıdına kursun kalemle cıkardıgınız desenı ters cevırıp kursun kalem ızlerının uzerınden tekrar sehpaya cızersenız kursun kalem sehpaya gecer  böylelıkle ınce bır fırcayla  boyaya bılırsınız daha sonra su bazlı vernıkle vernıkleyın aman dıkkat normal vernık beyaza boyadıgınız objelerı zamanla sarartır 


















9 yorum:

Ayse Gürses said...

Semracim harika olmus canim ,ellerine saglik. Sadeligine ayri bir bayildim ve en yakin zamanda gelip yakindan gormeyi cok isterim.

Ayrica komsum da gordu cok begendi . Fiyat soruyor :)

azizenin renkleri said...

çok güzel olmuş elinize sağlık, beyaz mobilyaları çok seviyorum. bende yavaş evdeki mobilyaları boyamayı düşünüyorum umarım başarılı olurum.

Unknown said...

Ham halini almak çok iyi fikirmiş, aklınıza sağlık :)Çok da güzel boyamışsınız, alkış :)

DerinMavi said...

Çok güzel olmuş ve bu fiyata nereden buldunuz merak ettim. Deminden beri sitelere bakıyorum ama 250 den aşağıya bulamadım. Siteyi yazarsanız çok sevinirim. Ve hangi boyayi kullandığı nizi merak ettim sevgiler

Unknown said...

iyi günlerde kullanın çok şık olmuş

Unknown said...


güzel yorumlarınız benı çok mutlu etti umarım yapmak isteyen arkadaşlar için ufak bir fikir verebilmişimdir biraz cesaret emınım sızler daha guzellerını yapabılırsınız

dressuarı
anayurt ahşap tan aldım 125 tl cıvarında kargo odedım bunun dısında bedayi ve istanbul hobi.net e bakabilirsiniz en az kargoyu istanbul hobi aldı 40 tl :))) bunlar uygun oldugu ıçın yazıyorum


boyaya gelince cadencenın beyaz akrilik su bazlı boyasını kullandım ama artebellanın boyaları daha kıvamlı ve guzel kapatıyor turquaz boya ise artebella

hobbycart said...

Ellerinize sağlık.Emeğinize sağlık.Sonucu görünce şöyle içten bir ' heeh..!Şimdi oldu ' dedirttiğine eminim. :) İyi çalışmalar...

Unknown said...

Bu harika olmuş.ellerinize sağlık

Unknown said...

Bayıldım.ellerinize sağlık
feyzanincicileri.blogspot.com

 
Atölye Sem © 2008. Design by Pocket