Friday, August 07, 2009

iyki dogdum!!!

Friday, August 07, 2009


Uzun bir zaman sonra merhaba bir baktimda bayagi olmus hep aklimda blogum unutmus da degilim ama tembellikten midir nedir bir firsat bulamadim sonunda buugun yazmaya karar verdim. bugunun ayri br onemide var benim dogum gunum umarim dogru tarihtir aile arasinda bugunun farkliligina dair buyuk bir tartisma var ama kimse ortak noktada birlesemedi ..

neyse bu olaya fazla dalmayalim .. bundan sonra kisa araliklarla yazarim insallah.. Aslinda dogum gununu kutlamak giden bir yasin ardindan sevinmek dogrumudur bilmem ama bir roman okumustum su Avustralya yerlileri Aborijinlerle ilgili dogum gunu kutlamakla ilgiliydi giden yasin ardindan degil edinilen bir yetenegin sonrasinda kutlama yapariz diye..Gerci belli bir yasi gectikten sonra 30 u asinca dogum gunleri sadece guzel temennileri kabul edip tesekkur etmekten ibaret bir gun haline geliyor .. Birde zamanin ne cabuk gectigini dusunup yaslanmisiz be diye hayiflanmaktan.......Ama olsun hayat guzel ne olursa olsun rabbimin bize bahsettigi nimetlerle sultanlar gibi yasarken sukretmeyide unutmamak lazim ..Sukurler olsun rabbim verdigin hersey icin.......

0 yorum:

 
Atölye Sem © 2008. Design by Pocket